vineri, iunie 18

@teren

Mi-am gasit "teren". Era si timpul! Prea lunga starea asta liminala. Sase luni si ceva(!)
Un mic amanunt : ma tem ca abordarea mea initiala asupra lumitelor acestei lumi nu a fost cea mai inspirata. Simt ca am incalcat toate regulile posibile. Cred ca sunt privita ca o ciudatenie. Sunt atat de preocupata sa observ totul in jurul meu incat uit de mine si de ce trebuie sa fac. Cred ca daca imi mai iau o avertizare pot sa-mi iau adio de la clubul Frumusica. Tineti-mi pumnii sa rezist macar un an.

Un lucru este clar: am avut dreptate! Am avut dreptate cand am spus ca orice lucru ce mi se intampla este exact ce trebuia sa se intample. Oricat de dezamagita ar fi mami,indiferent de cat de entuziasmat este tati, mi-am gasit exact lucrul de care aveam nevoie. Si, spre bucuria mea,cei pe care aveam nevoie sa-i intalnesc sunt aici.

Este prea devreme pentru declaratii de dragoste, dar am gasit pe cineva cu aceeasi "secret life" :)

Mai vorbim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu