joi, iunie 24

Short attention span

Buna seara,

Astazi am vorbit despre scopuri, interese si despre masura in care eu imi cunosc interesele sau am capacitatea de a-mi cere drepturile. Macar de m-as fi dus la un training.. dar nu! era doar un birou prea alb cu doar doi oameni :) Nu ma intrebati cum s-a rezolvat toata povestea. Nu ma intrebati cum de am vorbit o ora intreaga cand venisem penru o replica de cinci secunde. Stiu doar ca mainile lui spuneau alta poveste.. My kind of story

In alta ordine de idei, Bucurestiul este minunat la ora noua seara. Am mers pe jos pana la Universitate si apoi cu 336 pana acasa. Un tip a incercat sa ma agate la Universitate (funny). Wild Horses si Supergirl sunt cam depasite, ce-i drept, dar In a manner of speaking este balsam pentru suflet!

Mai am timpane si inca par functionale. Acum totul s-a invaluit in liniste :)

Shopping/to do list pentru tomorrow: baterie de ceas, factura de telefon, cafea la Festival 39, Asteptarea sau Noapte buna copii,vorbit cu cei de la Vodafone şi work happily ever after

Oare o sa ma invat minte vreodata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu