vineri, iunie 25

I can't get no .. sleep

Sunt atat de obosita incat imi simt tamplele grele. Am incercat deja sa ma bag in pat, mi-am luat si pijamalele, am aranjat cearceafurile : totul ca sa fie somnul cat mai bun. Si na! uite ca nu dormi asa cum iti asterni. Mi-am pus la plesnit niste floricele de la Mogy ( ca stiu sigur ca trb 3 minute la micro) si mi-am stors doua grepfruit-era sa zic grefe- in loc de vin alb. Nu m-am uitat daca sunt filme, dureaza prea mult.. Incerc cu un articol sau un eseu, poate ma ia somnul. La stiri am incercat sa ma uit dar intru in panica : vine potopul si eu nu stiu sa inot..

Hai sa incercam putin mind dumping.. poate dorm si eu o tzara in seara asta.
Favorite topic: senzatia de copleseala si cum sa scap de ea. Simplu, ma gandesc ca sunt la Boca si ma dau in leagan. Deja mi-am pus poza pe telefon cu leaganul de la par. Ce inspirata am fost cand am facut cadrul asta. Oricum, daca tot s-au inventat telefoanele cu camera atunci macar asa sa il folosesc pe al meu. Sunt curioasa daca salcamii pe care i-am plantat cu ai mei au rasarit. Stai, stiu sigur ca au rasarit pentru ca avea mami grija de ei. Dar oare sunt in linie dreapta sau ne-am muncit degeaba cu sforile si cu masuratorile.. Simt nevoia sa ma dau pe leagan si sa scap de toate grijile. Sunt ingrijorata de: faptul ca nu o sa avem concediu vara asta si ca de aici va fi izvor de scandal. Apoi, trebuie sa ma gandesc cum sa scriu articolele alea si daca vor iesi bine. Mai e si proiectul cu educatia care tot in toamna trebuie sa inceapa. In septembrie este conferinta aia de la SACR, poate ajung si eu cu un mic eseu, exact de ziua mea! Ca si anul trecut cand am avut prezentarea la ICCV cu Miriam. OF, iar o sa fie ziua mea.. Ce aiurea ca mai trece un an! Cred ca anul asta se implinesc cinci ani de cand am fost intrebata pentru prima data (in mod serios, adica la un interviu) unde ma vad peste cinci ani.. Well, here I am :) still standing. Nu ma intreba unde sunt ca sunt peste tot. Imprastiata. Intrebarea ramane daca vreau sa fiu mai focusata. HA HA . Oare ce sa insemnea asta? Ma tem ca daca ma centrez pe un singur lucru ajung sa fiu obsedata. Nu-i de-ajuns ca mi se fixeaza in minte lucruri si nu scap de grija lor decat dupa ce le termin, one way or the other? Nu, imi trebuie cel putin trei subiecte la care sa ma gandesc. Unul este prea putin si risc sa patesc ca in clasa a treia. Atunci am dat o lucrare la matematica (super simpla de alt fel) si eu m-am impotmolit la primul exercitiu si tot timpul alocat lucrarii nu am facut altceva decat sa iau exercitiul de la capat si sa rup foaia cand greseam. A fost prima si ultima data cand au chemat-o pe mama la scoala in calitate de parinte (oricum era profesoara la scoala unde am invatat). Cine oare imi mai da mie o alta "lucrare" cum s-a intamplat in clasa a 3a? Clar ca nu mai sunt privilegii psihologice de genul asta, mai ales ca am trecut si de perioada adolescentei.. Ce alta scuza as mai putea avea. So, bottom line: cel putin trei subiecte de medidat, las deoaparte grija de concediu- zarurile bla bla- si maine o sun pe mami sa o intreb de salcami si daca mai este leaganul meu acolo. Intre timp, somn usor Monica si bafta maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu