miercuri, martie 26

"Sa spargem avioane"

26 martie.26 iulie.26 septembrie.23 aprilie. Darius.Ana.Monica.Stefan. 

Stefan trebuia sa se nasca pe 26 aprilie dar mami a vrut sa-l faca sibian pentru ca eram deja prea multi olteni pe metru patrat in familie. Petrecerile nu sunt o traditie, n-au fost niciodata. Cadourile? Trei categorii mari si late: carti, haine sau bani.Carti am trimis data trecuta. Ca de obicei, am fost atentionata sa-mi cumpar haine.

Am vrut sa cumpar pietre colorate. Am gasit doar onix. Nu e in concordanta cu diversitatea chakrelor. La targul de tratamente alternative am gasit cateva culori. Nu erau sfere. O sa-i povestesc de mecanismul pentru decompresia coloanei.N-o sa-i placa, pentru ca trebuie sa stea in cap.Am vrut sa iau o excursie de tip City Break. Lucreaza vineri, sambata, duminica. Tot timpul a fost "pe dos" .Nici nu stiu daca s-a ocupat postul vacant. N-au zis nimic despre asta. Ca sa zboare cu avionul trebuie sa ajunga la Bucuresti sau la Timisoara. Cu autocarul dureaza prea mult. Masina nu conduce.Cand a primit dictionarul european de conversatie in 11 limbi a zis ca nu are rabdare sa-l citeasca si nu stie cand o sa ajunga sa-l foloseasca. Data trecuta cand am luat parfum i-a placut "gentuta"-ambalaj.  Este "troscoleta" lui, acum.Cu toate astea, "barbatii se spala, nu se dau cu parfum"

 Faut d'autre chose, cum s-ar spune, tot la Carturesti am ajuns Am incercat anul trecut sa diversific lista de cadouri cu ceaiuri si ceainice.N-a mers. Ceainicul l-am adus inapoi in Bucuresti. Ce-am rezolvat? Am luat o carte? Bineinteles! Doar nu era sa plec cu mana goala dintr-o librarie! O carte speciala, fara cuvinte,cu desene alb-negru, de inspiratie tibetana, o carte care continua seria celor pe care le-am trimis luna trecuta: Frecventa, Atingerea cuantica, Mesaje din Apa si  Vindeca-ti viata. Puteti ghici despre ce este vorba? Nu? Sa va dau un indiciu? Creioane colorate. 

Da, am cumparat o carte de colorat!  Sunt aproape sigura ca o sa ma intrebe daca cred cumva ca a dat "in mintea copiilor", la cei trei ani care-l despart de varsta pensionarii. In cel mai fericit caz, ma va intreba daca i-am adus si hartie glasata pentru vizualizari. Da, mi-am adus aminte. In cel mai rau caz, vor face misto de mine pana la anul. Ce conteaza? Cine altcineva ar mai fi avut o astfel de idee? Da, pai... ce altceva? Mizez pe faptul ca "nimeni altcineva" nu i-a mai cumparat mandale. Si pe faptul ca "cine altcineva" ar putea aprecia , daca nu el? 

Tatal meu!
 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu