marți, martie 25

Tonuri

Totul a inceput cu Bedouin Soundclash. Chiar si acum, cand aud cantecul, am tendinta sa-mi caut telefonul in geanta. "Brutal Hearts" egal "percutie perfecta". La un moment dat, insa, versurile au inceput sa fie de-a dreptul dureroase: " Useeeeeeeeeeeeeeeee me".Era real? Simteam ca ma sufoc! Iti mai aduci aminte?! Da, de asta ascultam Duran Duran in mod obsesiv.. Apoi am plecat unde am vazut cu ochii. M-am intors cu "Express yourself" si "noi" n-a(m) mai fost. 

In cercetarea de la  Bicaz speram sa sune si sa-mi spuna "Dance with me",cu sau fara "ritual fertility". Degeaba. Niciun cuvant. Nici macar acum. Am revenit la "In a manner of speaking" sa aud cum spun altii, in locul meu,  "give me the words that tell me everything".Cum sa uit? Unde sa uit? Ce sa fac? De ce ma doare? Prea multe intrebari, toate inutile. In septembrie am sters pozele din Dropbox. Am pastrat  "Sail" de la Awolnation pentru vremurile bune. "Fuck you" de la Touch and Go a sunat pana la Craciun cand l-am schimbat. Explicit lyrics. Ianuarie a fost ultima sansa cu "Don't go"

Acum sunt la "This is not a love song". Viata incepe sa redevina frumoasa. Ma gandesc sa trec la "I belong to you". Am ascultat prea mult Nouvelle Vague pentru binele meu. In plus, mi-am adus aminte de Lenny cand l-am vazut distribuit in rolul lui Cenna. Cine stie, poate Universul manifesta, in concordanta cu versurile, ceva sau pe cineva caruia sa-mi doresc sa-i apartin. Pana una alta, caut sa descarc Labirinth cu  "Beneath your beautiful" . "My kind of love"este deja mantra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu