miercuri, august 4

Can't touch me ..

Abia cand ajung acasa si trec in revista ce mi s-a intamplat pe parcursul zilei imi dau seama ce viata am ajuns sa am... Acasa imi dau seama ca lumea tipa la mine, ca nu sunt la inaltimea asteptarilor, ca nu ma incadrez, ca nimeni nu are o parere buna despre ce fac, ca exista persoane care au inceput sa se intrebe daca, intr-adevar, sunt capabila sa iau decizii normale si sanatoase..Home sweet home se destrama de la ora 21.30 pana la 23.

Na, si de la 12 noaptea incepe alta bazaconie: ma chircesc in brate, ma gudur putin, ma pisicesc vreo cateva clipe, imi gasesc loc pe perna, ma mai intorc de doua ori si inchid ochii. Aparent, nimic interesant. Practic, parca as respira liniste. Pa pa! griji, bye bye! ganduri rele, sayonara! suparare. Toate sunt asa departe! si nu-i nevoie sa pleci pe Marte, Uranus sau Venus.. O clipa de liniste si o usa spre lumea mea secreta. Guess what? Aici, totul este lumina..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu