vineri, iunie 25

Perceptie

Eu sunt scunda, el e mai inalt.Eu sunt satena, el e brunet. El e mamos, eu am nevoie de satiu personal. Eu cred in instinct, el planifica. Mie imi place sa ma plimb noaptea pe strazi, lui ii place ziua la gratar. Eu vreau sa citesc,el ar iesi la bere. Eu sunt dezastru, el n-ar lasa o picatura de suc sa ajunga pe masa. Mie nu mi-e frica sa o iau de la capat, lui nu-i plac inceputurile. Eu cred ca este un timp pentru toate, el crede ca timpul trece. Eu pictez, lui nu-i place sa scrie. Eu sunt sociolog si el inginer. Eu vreau o camera rotunda, el vrea plan patrat. Eu vreau pereti cu office borduri si vise, el vrea rafturi suspendate. Eu vreau sa aranjez casa Feng Shui, el vrea sa schimbe usa cand acolo e Cinci Galben. Eu am trei perechi de pantaloni, el 57 camasi. Eu vreau sa pun dulapul de-ndoarselea, el nu-l poate deschide altfel. El e rational, eu sunt idealista. Eu caut jobul perfect, el vede doar rutina. As putea pleca si din tara, el nu se vede decat in Bucuresti. Eu abia vorbesc cu fratele meu, el tine legatura cu verisorii din tari straine. Eu nu-i sun pe ai mei asa des, el vorbeste zilnic cu ai lui. Eu sunt "salbatica", el e Chief.
El cauta perfectiune, eu nu pot trai fara adaptabilitate.

Nu vreau sa fiu vierme!

2 comentarii:

  1. da ... io sunt ala.

    nu stiu cum sa pun un smiley face care sa exprime mai bine zambetul si satisfactia pe care o am ca exista "un Moni" care ma cunoaste si se gandeste in felul asta la mine.

    totul este corect si reflecta realitatea si sa ma folosesc de una din atributele mele, cum se stie din fizica contrastele (polii pozitivi si negativi) se atrag si logica mea imi spune ca suntem pe calea cea buna :)

    dak nu esti vierme esti rama ... ha ha ha ha ... pup, xox, >:D<

    RăspundețiȘtergere